Hírlevelek küldése

A hírlevelekkel jól szegmentált, lojális közönség építhető fel, és a címlistánkon szereplőknek bármikor el lehet küldeni az éppen aktuális ajánlatunkat, és könnyedén a weboldalunkra terelhetjük őket. Ha már fel van építve a címlista, akkor lényegesen gazdaságosabb eszköz a hírlevél, mint más marketing eszközök.

Stabil, skálázható

A hírleveleknél is alapkövetelmény a háttértechnológia stabilitása. Ezért mi olyan webalapú hírlevélrendszerekkel dolgozunk, amelyek nagy kapacitású szervereken futnak, és elismert a biztonságuk. Emellett skálázhatóak: mind a kezdeti kisebb, mind pedig a későbbi nagyobb címlista kezelésére gazdaságos megoldást nyújtanak.

Márkaépítés

A hírlevelek rendszeres kiküldése a márkaépítés egyik fontos eszköze. Az ügyfelekben ugyanis tudatosul, hogy rendszeresen jönnek a hírek egy cégtől, és ezek nemcsak a cég belső ügyeiről, hanem a szektor vagy iparág egészéről is szólnak. Ez az iparági kompetencia érzését sugallja, még azok számára is, akik nem olvassák el a hírek többségét.

GDPR megfelelés

Kritikus pont a hírleveleknél a jogszabályi megfelelés, különös tekintettel az adatvédelmi szabályozásra, a GDPR-ra. A címlista felépítése csak meghatározott feltételek között történhet, és a meglévő címlistára való kiküldésnél is figyelni kell a jogszabályokra. Összetett, de betartható szabályozásról van szó, és egy jó hírlevélrendszer sokat segíthet a jogszerűségben.

Elemezhetővé teszi a közönséget

Minél többet tudunk a kiküldött hírleveleink fogadtatásáról és a közönségünkről, annál jobb. A hírlevélrendszerek saját statisztikai eszközökkel is rendelkeznek (pl. hányan nyitották meg a hírlevelet), de integrálva webanalitikai eszközökkel arra is választ kapunk, hogy a hírlevelek hány embert tereltek a weboldalunkra, és ott mit néztek meg.

Marketing a címlista építésében

Akkor ér valamit a hírlevél, ha el is jut valakihez. Fontos cél, hogy megfelelően nagy címlistánk legyen, amit legális eszközökkel építettünk fel. Jól bevált módszer az online marketing alkalmazása a címlista felépítésében, de jól meg kell tervezni az egyes lépéseket, hogy egy valóban hatékony folyamatot működtessünk a feliratkozók gyűjtésére.

Rendszeres tartalom

Meg is kell tartani a feliratkozókat, és ebben semmi sem pótolhatja a rendszeres és értékes tartalmat. Abban, hogy mi érdekli a közönségünket, nagy segítséget kapunk a webanalitikai eszközöktől. Ugyanakkor a hírlevél készítése a belső erőforrásokat is igénybeveszi – sokszor a vezetőknek is közre kell működniük.